Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8968
Title: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Authors: Добридень, Алла Володимирівна
Keywords: здоров’я, здоров’язбережувальна компетентція, компетентнісний підхід, учитель початкової школи, професійна підготовка.
Issue Date: 4-Oct-2018
Series/Report no.: УДК 378:373.3.011.3-051:613;
Abstract: У статті розглянуто теоретичні аспекти до проблеми формування здоров’язбережувальної компетенції майбутніх учителів початкової школи в умовах модернізації системи вищої освіти. Проаналізовано сутність поняття «здоров’язбережувальна компетенція» в умовах компетентістного підходу. У статті окреслено, що здоров’язбережувальна компетентність майбутніх учителів початкової школи є якістю, яка формується на певному етапі діяльності, на основі індивідуально-психологічних якостей особистості та має ознаки інтегральності та системності.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8968
Appears in Collections:Факультет початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dobryden A.pdf282,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.