Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9009
Title: Тренди як механізм соціальної взаємодії
Authors: Білошкурський, Микола Васильович
Keywords: тренди
взаємодія
тенденції
конкурент
споживач
ефект боротьби
інструмент
бренд-менеджмент
самотренд
новатори
Issue Date: 2018
Publisher: Видавничо-поліграфічний центр «Візаві»
Citation: Білошкурський, М. В. Тренди як механізм соціальної взаємодії / М. В. Білошкурський, Р. О. Кравченко // Менеджмент ХХІ століття:проблеми і перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Умань, 18-19 жовтня 2018 р. / Редкол.: Школьний О.О. (відп. ред.) та ін. – Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2018. – С. 34–36.
Series/Report no.: УДК;338
Abstract: Проведено аналіз явища тренду в менеджменті як механізму соціальної взаємодії між виробником і споживачем.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9009
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Biloshkurskyi_Kravchenko.pdf322,66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.