Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9026
Назва: Освітній маркетинг – сучасний механізм управління закладом вищої освіти
Автори: Кірдан, Олена Леонідівна
Кірдан, Олександр Петрович
Кудла, Марія Валеріївна
Ключові слова: освітній маркетинг, управління закладами вищої освіти
Дата публікації: 2018
Видавництво: Poland: WSPiA Publishing
Бібліографічний опис: Кірдан О.Л., Кірдан О.П., Кудла М.В. Освітній маркетинг – сучасний механізм управління закладом вищої освіти / О.Л. Кірдан, О.П. Кірдан, М.В. Кудла // International Scientific-Practical Conference Innovation Management in Marketing: Modern Trends and Strategic Imperatives: Conference Proceedings, April12-13th, 2018. Poznan, Poland: WSPiA Publishing. – С. 81-84.
Короткий огляд (реферат): Схарактеризовано освітній маркетинг як сучасний механізм управління закладом вищої освіти
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9026
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези_Кірдан_Кудла_НАУ.pdf239,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.