Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9026
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКірдан, Олена Леонідівна-
dc.contributor.authorКірдан, Олександр Петрович-
dc.contributor.authorКудла, Марія Валеріївна-
dc.date.accessioned2018-10-20T12:26:34Z-
dc.date.available2018-10-20T12:26:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКірдан О.Л., Кірдан О.П., Кудла М.В. Освітній маркетинг – сучасний механізм управління закладом вищої освіти / О.Л. Кірдан, О.П. Кірдан, М.В. Кудла // International Scientific-Practical Conference Innovation Management in Marketing: Modern Trends and Strategic Imperatives: Conference Proceedings, April12-13th, 2018. Poznan, Poland: WSPiA Publishing. – С. 81-84.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9026-
dc.description.abstractСхарактеризовано освітній маркетинг як сучасний механізм управління закладом вищої освітиuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherPoland: WSPiA Publishinguk
dc.subjectосвітній маркетинг, управління закладами вищої освітиuk
dc.titleОсвітній маркетинг – сучасний механізм управління закладом вищої освітиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези_Кірдан_Кудла_НАУ.pdf239,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.