Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/903
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, Ірина Іванівна-
dc.date.accessioned2013-11-04T15:14:41Z-
dc.date.available2013-11-04T15:14:41Z-
dc.date.issued2012-03-23-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/903-
dc.description.abstractУ статті виявлено умови інклюзивної освіти в початковій школі й у зв’язку з ними визначено особливості організації занять з образотворчого мистецтва та з’ясовано їх роль у гармонійному розвитку молодших школярів з особливими освітніми потребами.uk
dc.publisherЗбірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка / За ред. О. В. Гаврилова, В. І. Співака. Серія: соціально-педагогічна. - Кам’янець-Подільський: Медобори-2006, 2012. - Вип. ІХХ. - Ч. 1. - С. 78-86.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 376: 37.091.313+373.3: 7.071.5+37.015.31;-
dc.subjectобразотворче мистецтво, гармонійний розвиток, діти з особливими освітніми потребами, інклюзивна освітаuk
dc.titleРОЛЬ ЗАНЯТЬ З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В ГАРМОНІЙНОМУ РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ROL_SANAT_staty.pdf146,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.