Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9048
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогашко, Олександр Леонідович-
dc.contributor.authorЧвертко, Людмила Андріївна-
dc.date.accessioned2018-10-25T09:37:25Z-
dc.date.available2018-10-25T09:37:25Z-
dc.date.issued2018-10-05-
dc.identifier.citationБогашко О. Л. Перспективи застосування інтернет-маркетингу на підприємствах / О. Л. Богашко, Л. А. Чвертко // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (5 жовтня 2018 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2018. – С. 48 – 51.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9048-
dc.description.abstractРозвиток глобальної мережі Інтернет став поштовхом до створення Інтернет-маркетингу. Застосування його дає підприємствам ряд переваг, які допомагають підвищити конкурентоспроможність та покращити економічні показники. Нині, недослідженими залишаються певні аспекти Інтернет-маркетингу, але не зважаючи на це, а також на різні погляди щодо визначення суті Інтернет-маркетингу, можна зазначити, що Інтернет-маркетинг є комплексом усіх заходів, які дозволяють досліджувати й аналізувати потенційних покупців і специфічні ринки, проведення розподільної та комунікативної політики з використання сучасних Інтернет-технологій.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherІВВ Луцького НТУuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 658.8:004.67 (043.2);-
dc.subjectІнтернетuk
dc.subjectІнтернет-маркетингuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectсайтuk
dc.subjectІнтернет-користувачіuk
dc.subjectІнтернет-технологіїuk
dc.subjectконтент-маркетингuk
dc.subjectконкурентна боротьбаuk
dc.titleПерспективи застосування інтернет-маркетингу на підприємствахuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Perspektyvy_zastosuvannia.pdf536,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.