Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/905
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, Ірина Іванівна-
dc.date.accessioned2013-11-04T17:16:20Z-
dc.date.available2013-11-04T17:16:20Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/905-
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку інклюзивної освіти, важливою є педагогічна спадщина видатного гуманіста В. Сухомлинського, у якій неоціненні скарби педагогічної мудрості мають величезну силу у формуванні нової філософії державної політики щодо дітей з особливостями психофізичного розвитку.uk
dc.publisherНауковий поступ на зламі тисячоліття – 2012 : Матеріали VІІІ міжнародної науково-практичної конференції (27 квітня – 5 червня 2012 р.). – Прага: Publiscing House “Education and Science”, 2012. – С. 22–25.uk
dc.subjectВ. Сухомлинський, психолого-педагогічна підтримка, інклюзивна освітаuk
dc.titleВ. О. СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНУ ПІДТРИМКУ ДІТЕЙ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SUCHOMLYNSKIY_tesu.pdf102,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.