Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9088
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарченко, Надія Анатоліївна-
dc.contributor.authorЧорна, Тетяна-
dc.date.accessioned2018-11-03T10:12:18Z-
dc.date.available2018-11-03T10:12:18Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9088-
dc.description.abstractУ сучасному суспільстві особливого значення набуває питання модернізації змісту дошкільної освіти, необхідності оновлення її принципів, гуманізації цілей і завдань. Не останнє місце у цьому процесі посідає вивчення особливостей та закономірностей емоційного розвитку дітей дошкільного віку. Вченими доведено, що найбільш сприятливим періодом для розвитку емоційної сфери дитини є дошкільний вік. Проте в сучасній дошкільній освіті довгий час існувала проблема переваги раціонально-логічного аспекту пізнання над чуттєво-емоційним. Як зазначали Л.Виготський і О.Запорожець, лише узгоджене функціонування емоційної та інтелектуальної сфери в тісній єдності може забезпечити успішність будь-яких форм діяльності особистості. Розумовий розвиток тісно пов’язаний з емоційною сферою дитини, світом її почуттів та переживань.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37(477) (06);-
dc.subjectемоціїuk
dc.subjectдошкільникuk
dc.subjectО.Запорожецьuk
dc.subjectсередовище дошкільникаuk
dc.subjectемоційний розвитокuk
dc.titleЕмоційне середовище дошкільника у працях О.Запорожцяuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kharchenko.pdf347,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.