Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9088
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Харченко, Надія Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Чорна, Тетяна | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-03T10:12:18Z | - |
dc.date.available | 2018-11-03T10:12:18Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9088 | - |
dc.description.abstract | У сучасному суспільстві особливого значення набуває питання модернізації змісту дошкільної освіти, необхідності оновлення її принципів, гуманізації цілей і завдань. Не останнє місце у цьому процесі посідає вивчення особливостей та закономірностей емоційного розвитку дітей дошкільного віку. Вченими доведено, що найбільш сприятливим періодом для розвитку емоційної сфери дитини є дошкільний вік. Проте в сучасній дошкільній освіті довгий час існувала проблема переваги раціонально-логічного аспекту пізнання над чуттєво-емоційним. Як зазначали Л.Виготський і О.Запорожець, лише узгоджене функціонування емоційної та інтелектуальної сфери в тісній єдності може забезпечити успішність будь-яких форм діяльності особистості. Розумовий розвиток тісно пов’язаний з емоційною сферою дитини, світом її почуттів та переживань. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 37(477) (06); | - |
dc.subject | емоції | uk |
dc.subject | дошкільник | uk |
dc.subject | О.Запорожець | uk |
dc.subject | середовище дошкільника | uk |
dc.subject | емоційний розвиток | uk |
dc.title | Емоційне середовище дошкільника у працях О.Запорожця | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kharchenko.pdf | 347,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.