Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9089
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Харченко, Надія Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Чорна, Тетяна Олексіївна | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-03T10:32:21Z | - |
dc.date.available | 2018-11-03T10:32:21Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9089 | - |
dc.description.abstract | Проблема емоційного розвитку дошкільників все частіше привертає увагу дослідників у галузі педагогіки і психології. Діти дошкільного віку не завжди вміють виражати свої почуття, емоційні переживання без спеціального навчання і виховання. Здатність довільно управляти своїми діями і емоціями формується протягом усього дошкільного дитинства. Розвиток особистості дитини дошкільника тісно пов'язаний із формуванням емоційно-вольової сфери, що охоплює інтереси і мотиви поведінки, що, в свою чергу, визначається соціальним оточенням і реалізацією типових для даного етапу розвитку відносин дитини з дорослими та ровесниками. При спеціально організованій дорослими діяльності діти вчаться відчувати певні почуття, пов'язані з сприйняттям творів мистецтва, музики, цікавої діяльності. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 159.98-048.88]-05(06); | - |
dc.subject | емоції | uk |
dc.subject | розвиток емоційної сфери | uk |
dc.subject | інтерактивні технології | uk |
dc.subject | дошкільник | uk |
dc.subject | вік | uk |
dc.title | Інтерактивні технології розвитку емоційної сфери дітей дошкільного віку. | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Харченко,Чорна1.pdf | 437,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.