Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9089
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарченко, Надія Анатоліївна-
dc.contributor.authorЧорна, Тетяна Олексіївна-
dc.date.accessioned2018-11-03T10:32:21Z-
dc.date.available2018-11-03T10:32:21Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9089-
dc.description.abstractПроблема емоційного розвитку дошкільників все частіше привертає увагу дослідників у галузі педагогіки і психології. Діти дошкільного віку не завжди вміють виражати свої почуття, емоційні переживання без спеціального навчання і виховання. Здатність довільно управляти своїми діями і емоціями формується протягом усього дошкільного дитинства. Розвиток особистості дитини дошкільника тісно пов'язаний із формуванням емоційно-вольової сфери, що охоплює інтереси і мотиви поведінки, що, в свою чергу, визначається соціальним оточенням і реалізацією типових для даного етапу розвитку відносин дитини з дорослими та ровесниками. При спеціально організованій дорослими діяльності діти вчаться відчувати певні почуття, пов'язані з сприйняттям творів мистецтва, музики, цікавої діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 159.98-048.88]-05(06);-
dc.subjectемоціїuk
dc.subjectрозвиток емоційної сфериuk
dc.subjectінтерактивні технологіїuk
dc.subjectдошкільникuk
dc.subjectвікuk
dc.titleІнтерактивні технології розвитку емоційної сфери дітей дошкільного віку.uk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Харченко,Чорна1.pdf437,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.