Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9107
Назва: Формування маркетингової стратегії компанії в умовах глобалізації
Автори: Бовкун, Ольга Анатоліївна
Ключові слова: глобалізація
маркетинг
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Бовкун, О. А. Формування маркетингової стратегії компанії в умовах глобалізації/ О. А. Бовкун // II International scientific conference Economy and Management: Modern Transformation in the Age of Globalization, March 23, 2018. Klaipeda, Lithuania: Baltija Publishing. 89-91 pages.
Короткий огляд (реферат): Успішне функціонування будь-якої компанії в умовах розвитку процесу глобалізації бізнес-підприємництва багато в чому зумовлюється її здатністю розуміти і оперативно реагувати на зміни зовнішнього середовища. Ігнорування нових обставин, що виникають внаслідок розвитку процесу глобалізації, може призвести до значних негативних наслідків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9107
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Клайпеда-Литва-март 2018.pdf3,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.