Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9108
Title: МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ
Authors: Бовкун, Ольга Анатоліївна
Keywords: конкурентоспроможність
маркетингове дослідження
Issue Date: 2018
Citation: Бовкун, О.А. Маркетингове дослідження конкурентних переваг підприємств споживчої кооперації/ О. А. Бовкун// Засади реформування економічної системи країни в контексті міжнародного співробітництва : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, 2 червня 2018 року, м. Одеса. – С. 54 – 60
Abstract: В умовах розвитку ринкових відносин суб'єкти економічної діяльності прагнуть до формування конкурентних переваг, що може розглядатись як найважливіший фактор підвищення їх конкурентоспроможності. Проблема маркетингового дослідження конкурентних переваг є значущою і полягає в здатності підприємства успішно функціонувати в навколишньому середовищі.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9108
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4_Бовкун О.А..pdf219,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.