Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9108
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБовкун, Ольга Анатоліївна-
dc.date.accessioned2018-11-04T18:19:47Z-
dc.date.available2018-11-04T18:19:47Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБовкун, О.А. Маркетингове дослідження конкурентних переваг підприємств споживчої кооперації/ О. А. Бовкун// Засади реформування економічної системи країни в контексті міжнародного співробітництва : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, 2 червня 2018 року, м. Одеса. – С. 54 – 60uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9108-
dc.description.abstractВ умовах розвитку ринкових відносин суб'єкти економічної діяльності прагнуть до формування конкурентних переваг, що може розглядатись як найважливіший фактор підвищення їх конкурентоспроможності. Проблема маркетингового дослідження конкурентних переваг є значущою і полягає в здатності підприємства успішно функціонувати в навколишньому середовищі.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectмаркетингове дослідженняuk
dc.titleМАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4_Бовкун О.А..pdf219,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.