Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/911
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілан, Валентина Андріївна-
dc.date.accessioned2013-11-04T18:49:44Z-
dc.date.available2013-11-04T18:49:44Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/911-
dc.description.abstractБуло проаналізовано проблему підвищення ефективності професійної підготовки педагогів-дефектологів. Розкрито три стадії процесу самовираження в грі.uk
dc.publisherМатериалы IX Международной научно-практической конференции "Новейшие научные достижения", -2013. Том 22. Педагогические науки. София. " Бял ГРАД-БГ" ООД .- с. 50-52uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.036:378;-
dc.subjectдефектолог, корекційно-педагогічна праця, самовираження, спонтанно-інтуїтивне, регламентоване, довільно-творче самовираження.uk
dc.titleГра як один із естетичних засобів корекційно-педагогічної праці дефектологаuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
gra yk zasib.pdf193,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.