Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9138
Назва: Роль особистісно-діяльнісного підходу у навчанні іноземних мов студентів немовних спеціальностей
Автори: Палагута, Ілона Василівна
Ключові слова: навчально – виховне середовище
особистісно– діяльнісний підхід еврилогізація
варіативность
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Тези
Короткий огляд (реферат): Описано та узагальнено значення терміну «підхід до навчання». Проаналізовано роль особистісно– діяльнісного підходу у навчанні іноземної мови студентів немовних спеціальностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9138
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rol osobustisno-diyalnisnogo pidhody y navchanni inozemnyh mov stydentiv nemovnuh spetsialnostei.pdf141,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.