Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9138
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Палагута, Ілона Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-07T06:35:21Z | - |
dc.date.available | 2018-11-07T06:35:21Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Тези | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9138 | - |
dc.description.abstract | Описано та узагальнено значення терміну «підхід до навчання». Проаналізовано роль особистісно– діяльнісного підходу у навчанні іноземної мови студентів немовних спеціальностей. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | навчально – виховне середовище | uk |
dc.subject | особистісно– діяльнісний підхід еврилогізація | - |
dc.subject | варіативность | - |
dc.title | Роль особистісно-діяльнісного підходу у навчанні іноземних мов студентів немовних спеціальностей | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rol osobustisno-diyalnisnogo pidhody y navchanni inozemnyh mov stydentiv nemovnuh spetsialnostei.pdf | 141,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.