Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9138
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПалагута, Ілона Василівна-
dc.date.accessioned2018-11-07T06:35:21Z-
dc.date.available2018-11-07T06:35:21Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationТезиuk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9138-
dc.description.abstractОписано та узагальнено значення терміну «підхід до навчання». Проаналізовано роль особистісно– діяльнісного підходу у навчанні іноземної мови студентів немовних спеціальностей.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectнавчально – виховне середовищеuk
dc.subjectособистісно– діяльнісний підхід еврилогізація-
dc.subjectваріативность-
dc.titleРоль особистісно-діяльнісного підходу у навчанні іноземних мов студентів немовних спеціальностейuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rol osobustisno-diyalnisnogo pidhody y navchanni inozemnyh mov stydentiv nemovnuh spetsialnostei.pdf141,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.