Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9144
Назва: The flipped classroom model of teaching
Автори: Комісаренко, Тетяна Михайлівна
Ключові слова: flipped classroom model of teaching
capture content
convey timely information
capture data
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: 1. Komisarenko T.M. The flipped classroom model of teaching / T.M. Komisarenko // Foreign language in professional training of specialists: issues and strategies: materials of the second Internet Conference Proceedings (February 15, 2018., Kropyvnytskyi). – P. 99-101.
Короткий огляд (реферат): The flipped classroom model of teaching is spreading across more and more educational institutions, as it seems to better respond to the learning needs of children living in today’s ever more connected world. Flipping the classroom is a win-win situation for both students and teachers. The flipped classroom is a blended learning strategy with the aim to improve student engagement and outcomes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9144
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Article_Komisarenko.pdf112,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.