Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9145
Title: Застосування методу Dogme при вивченні іноземної мови
Authors: Комісаренко, Тетяна Михайлівна
Keywords: метод Dogme
зона найближчого розвитку
дріллінг
Issue Date: 2018
Citation: 4. Комісаренко Т.М. Застосування методу Dogme при вивченні іноземної мови / Т.М. Комісаренко // Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (вересень, 2018). – С. 128-132.
Abstract: В рамках комунікативного підходу в навчанні іноземної мови зарубіжні методисти виділяють метод Dogme. Новизна даного методу полягає в переході від когнітивного аспекту у викладанні іноземної мови до психологічного аспекту і відмову від навчальних посібників і технологій. Вперше про метод Dogme стало відомо 2000 року зі статті методиста Скотта Торнбері "A Dogme for ELT", де він критикував надмірне використання додаткових матеріалів під час навчання іноземної мови, що, на його думку, ускладнює і обтяжує процес навчання. Назвою і основним принципом для нового підходу у викладанні іноземної мови слугував авангардний кінематографічний рух «Догма 95», одним з ідеологів якого став знаменитий датський кінорежисер і сценарист Ларс фон Трієр.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9145
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dogmeтези.pdf140,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.