Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9145
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомісаренко, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-11-08T07:38:46Z-
dc.date.available2018-11-08T07:38:46Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citation4. Комісаренко Т.М. Застосування методу Dogme при вивченні іноземної мови / Т.М. Комісаренко // Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (вересень, 2018). – С. 128-132.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9145-
dc.description.abstractВ рамках комунікативного підходу в навчанні іноземної мови зарубіжні методисти виділяють метод Dogme. Новизна даного методу полягає в переході від когнітивного аспекту у викладанні іноземної мови до психологічного аспекту і відмову від навчальних посібників і технологій. Вперше про метод Dogme стало відомо 2000 року зі статті методиста Скотта Торнбері "A Dogme for ELT", де він критикував надмірне використання додаткових матеріалів під час навчання іноземної мови, що, на його думку, ускладнює і обтяжує процес навчання. Назвою і основним принципом для нового підходу у викладанні іноземної мови слугував авангардний кінематографічний рух «Догма 95», одним з ідеологів якого став знаменитий датський кінорежисер і сценарист Ларс фон Трієр.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectметод Dogmeuk
dc.subjectзона найближчого розвитку-
dc.subjectдріллінг-
dc.titleЗастосування методу Dogme при вивченні іноземної мовиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dogmeтези.pdf140,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.