Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9149
Title: Сутність поняття "роздільне навчання"
Authors: Комісаренко, Тетяна Михайлівна
Keywords: роздільне навчання
спільне навчання
диференційований підхід
буллінг
моббінг
Issue Date: 2018
Citation: Комісаренко Т.М. Сутність поняття «Роздільне навчання» / Т.М. Комісаренко // Теоретико–методичні засади вивчення англійської мови (партнерство школи й університету): матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (березень 2018., м. Умань): ФОП Новожилов С.В. – С. 130-134.
Abstract: Питання роздільного навчання завжди було та залишається дискусійним. В Україні шкільних закладів, де дівчатка навчаються окремо від хлопців, є досить мало. Прихильники такого навчання переконані, що нарізно діти швидше та ґрунтовніше засвоюють шкільну програму. Щоправда, роздільні класи дещо суперечать тенденції сучасного суспільства до утвердження рівноправності жінок і чоловіків.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9149
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Комісаренко_тези.pdf211,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.