Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9149
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомісаренко, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-11-08T07:56:02Z-
dc.date.available2018-11-08T07:56:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКомісаренко Т.М. Сутність поняття «Роздільне навчання» / Т.М. Комісаренко // Теоретико–методичні засади вивчення англійської мови (партнерство школи й університету): матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (березень 2018., м. Умань): ФОП Новожилов С.В. – С. 130-134.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9149-
dc.description.abstractПитання роздільного навчання завжди було та залишається дискусійним. В Україні шкільних закладів, де дівчатка навчаються окремо від хлопців, є досить мало. Прихильники такого навчання переконані, що нарізно діти швидше та ґрунтовніше засвоюють шкільну програму. Щоправда, роздільні класи дещо суперечать тенденції сучасного суспільства до утвердження рівноправності жінок і чоловіків.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectроздільне навчанняuk
dc.subjectспільне навчання-
dc.subjectдиференційований підхід-
dc.subjectбуллінг-
dc.subjectмоббінг-
dc.titleСутність поняття "роздільне навчання"uk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Комісаренко_тези.pdf211,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.