Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9150
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомісаренко, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-11-08T07:59:37Z-
dc.date.available2018-11-08T07:59:37Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКомісаренко Т.М. Тенденції реформування освіти у світі / Т. М. Комісаренко // Імплементація європейських освітніх стандартів в українській освіті дослідження: матеріали ІІ Міжнародної наукової конференції УАДО (15 червня 2018, м. Київ). – С. 63-65.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9150-
dc.description.abstractСучасній людині необхідно отримати досить широкі загальні культурні знання з можливістю глибокого опанування обмеженого числа дисциплін. Загальний культурний рівень є перепусткою до неперервної освіти, оскільки він прищеплює смак до неї. Він є її фундаментом протягом всього життя. Тому з урахуванням швидких змін, пов’язаних з науковим прогресом і новими формами економічної й соціальної діяльності необхідно навчитись здобувати знання, удосконалюватися у своїй професії, а в більш широкому сенсі – здобувати компетентність, що дає можливість вирішувати різні життєві ситуації.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectосвітні реформи-
dc.subjectтенденції-
dc.subjectсучасні освітні системи-
dc.subjectсвітовий досвід-
dc.titleТенденції реформування освіти у світіuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
уадотенденції.pdf235,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.