Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9150
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Комісаренко, Тетяна Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-08T07:59:37Z | - |
dc.date.available | 2018-11-08T07:59:37Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Комісаренко Т.М. Тенденції реформування освіти у світі / Т. М. Комісаренко // Імплементація європейських освітніх стандартів в українській освіті дослідження: матеріали ІІ Міжнародної наукової конференції УАДО (15 червня 2018, м. Київ). – С. 63-65. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9150 | - |
dc.description.abstract | Сучасній людині необхідно отримати досить широкі загальні культурні знання з можливістю глибокого опанування обмеженого числа дисциплін. Загальний культурний рівень є перепусткою до неперервної освіти, оскільки він прищеплює смак до неї. Він є її фундаментом протягом всього життя. Тому з урахуванням швидких змін, пов’язаних з науковим прогресом і новими формами економічної й соціальної діяльності необхідно навчитись здобувати знання, удосконалюватися у своїй професії, а в більш широкому сенсі – здобувати компетентність, що дає можливість вирішувати різні життєві ситуації. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | освітні реформи | - |
dc.subject | тенденції | - |
dc.subject | сучасні освітні системи | - |
dc.subject | світовий досвід | - |
dc.title | Тенденції реформування освіти у світі | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
уадотенденції.pdf | 235,54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.