Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9166
Назва: | Роль англомовної педагогічної лексики у формуванні термінологічної компетентності педагога |
Автори: | Гут, Наталя Василівна Слободянюк, А. |
Ключові слова: | педагогічна лексика термінологічна компетентність фахвець |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка |
Бібліографічний опис: | Гут Н., Слободянюк А. Роль англомовної педагогічної лексики у формуванні термінологічної компетентності педагога / Наталя Гут, Анна Слободянюк // Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії: матеріали II Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції [Електронний ресурс]. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018. – С. 121–124. |
Короткий огляд (реферат): | Публікація висвітлює роль англомовної педагогічної лексики у формуванні термінологічної компетентності майбутніх фахівців у галузі освіти, що передбачає наявність певного обсягу фахової термінології, розуміння якості засвоєння такої лексики, сутності та особливостей фахової термінології, здатність до синтезу, аналізу, узагальнення та структурування професійної термінології. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9166 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
the role of lexical units.pdf | 222,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.