Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9181
Title: ВПЛИВ ТРАНСАКЦІЙНИХ ВИТРАТ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ МЕНЕДЖМЕНТУ ПЕРСОНАЛУ
Authors: Пачева, Наталія Олександрівна
Keywords: трансакційні витрати
менеджмент персоналу
підприємство
ефективне управління
ефективний менеджмент
економічний розвиток
Issue Date: 25-Mar-2018
Publisher: Дніпро: ПДАБА
Citation: Пачева Н.О. Вплив трансакційних витрат на ефективність менеджменту персоналу / Н.О. Пачева // Економічний простір: збірник наукових праць. – Дніпро: ПДАБА, 2018. – № 131. – С. 152-160.
Series/Report no.: УДК 005.95:005.336.1:005.562;
Abstract: В статті досліджено вплив трансакційних витрат на ефективність менеджменту персоналу. Встановлено, що в будь-якій господарській діяльності виникають трансакційні витрати, визначено природу їх виникнення (позитивні, негативні фактори). В роботі відзначено, що вплив трансакційних витрат на діяльність підприємства дає можливість приймати виважені результативні управлінські рішення для покращення роботи підприємства, а загалом призводить до отримання управлінською ланкою розгорнутої інформації, що дозволяє оперативно реагувати та ефективно розвиватись підприємству. В статті розглянуто сутність та види трансакційних витрат, які виникають під час взаємодії економічних агентів, з'ясовано їх місце в загальній результативності заходів ефективного менеджменту персоналу. Встановлено, що ефективний менеджмент, не можливий без врахування впливу трансакційних витрат, які відіграють значну роль в економічному успіху суб’єктів господарювання. Результати роботи можуть бути використані для подальших наукових досліджень і практичних розробках у сфері формування ефективного менеджменту персоналу підприємства.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9181
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рacheva14.pdf288,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.