Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9190
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілецька, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2018-11-13T10:28:43Z-
dc.date.available2018-11-13T10:28:43Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБілецька І. О. / І. О. Білецька // Мова та література у полікультурному просторі : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 9-10 лютого 2018 р.). – Львів, 2018. – С. 47–49.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9190-
dc.description.abstractЗміна цільових установок у навчанні іноземних мов, зорієнтованих на формування міжкультурної компетенції і здібностей до полікультурної комунікації особистості викликала розширення предмету «іноземна мова» до рівня «іншомовної освіти». На основі ретельних досліджень та спостережень за роботою американських учителів іноземної мови Національна асоціація регіональних інспекторів програм з іноземної мови виділила ключові принципи, які забезпечують ефективність та високоякісне навчання іноземної мови на засадах полікультурності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЛьвів, 2018.uk
dc.subjectіншомовна освітаuk
dc.subjectполікультурна освітаuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectнаціональний стандартuk
dc.subjectпринципиuk
dc.subjectстудентuk
dc.subjectтворче мислення студентівuk
dc.subjectполікультурна свідомістьuk
dc.subjectзнанняuk
dc.subjectамериканський досвідuk
dc.titleПринципи навчання іноземних мов на засадах полікультурності: досвід СШАuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pryncypy_navchannya_inozemnyh_mov.pdf446,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.