Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9197
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Голуб, Надія Петрівна | - |
dc.contributor.author | Голуб, Володимир Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-13T13:10:25Z | - |
dc.date.available | 2018-11-13T13:10:25Z | - |
dc.date.issued | 2018-10-11 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9197 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються дидактичні умови розвитку спостережливості учнів молодшого шкільного віку на уроках природознавства, методологічні вимоги до спостережень та їх переваги як методу навчання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | природничі поняття | uk |
dc.subject | спостереження | uk |
dc.subject | методи вивчення природи | uk |
dc.subject | спостережливість | uk |
dc.subject | уроки природознавства | uk |
dc.subject | учні молодшого шкільного віку | uk |
dc.title | Роль природознавства у формуванні спостережливості учнів початкових класів | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ГОЛУБ 2018.pdf | 274,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.