Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9197
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолуб, Надія Петрівна-
dc.contributor.authorГолуб, Володимир Миколайович-
dc.date.accessioned2018-11-13T13:10:25Z-
dc.date.available2018-11-13T13:10:25Z-
dc.date.issued2018-10-11-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9197-
dc.description.abstractУ статті розглядаються дидактичні умови розвитку спостережливості учнів молодшого шкільного віку на уроках природознавства, методологічні вимоги до спостережень та їх переваги як методу навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectприродничі поняттяuk
dc.subjectспостереженняuk
dc.subjectметоди вивчення природиuk
dc.subjectспостережливістьuk
dc.subjectуроки природознавстваuk
dc.subjectучні молодшого шкільного вікуuk
dc.titleРоль природознавства у формуванні спостережливості учнів початкових класівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГОЛУБ 2018.pdf274,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.