Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9209
Title: Спогади як джерело з історії повсякдення освітнього процесу (Никифір Григоріїв)
Authors: Моргай, Лілія Анатоліївна
Keywords: країнізація освіти, міністр освіти УНР, освітній процес, викладання української мови.
Issue Date: 2017
Abstract: Останнім часом в Україні яскраво проявляється тенденція збільшення кількості людинознавчих студій, в яких у центр дослідження ставиться людина, її світобачення і поведінка, її повсякденне життя. Провідними науковими установами проводяться заходи, під час яких розробляються питання теоретичного та практичного змісту історії повсядення, що вкотре підкреслює суспільно-наукову важливість повсякденної тематики. Особливе місце серед досліджень означеної тематики посідають дослідження повсякдення педагогічного процесу, в яких автори висвітлюють аспекти «способу життя» представників української педагогічної інтелегенції в різні історичні періоди, житлово-побутові умови та повсякденні турботи; аналізують вплив держави на повсякденність творчих постатей, працівників освіти та культури, творчих та громадських організацій у які вони входили. Важливим джерелом, що значно доповнює знання з історії повсякдення педагогічного процесу під час Української революції 1917 – 1921 рр., є «Спогади «Руїнника», написані відомим педагогом Никифором Григорієвим.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9209
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези.pdf232,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.