Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9209
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоргай, Лілія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2018-11-13T20:41:39Z-
dc.date.available2018-11-13T20:41:39Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9209-
dc.description.abstractОстаннім часом в Україні яскраво проявляється тенденція збільшення кількості людинознавчих студій, в яких у центр дослідження ставиться людина, її світобачення і поведінка, її повсякденне життя. Провідними науковими установами проводяться заходи, під час яких розробляються питання теоретичного та практичного змісту історії повсядення, що вкотре підкреслює суспільно-наукову важливість повсякденної тематики. Особливе місце серед досліджень означеної тематики посідають дослідження повсякдення педагогічного процесу, в яких автори висвітлюють аспекти «способу життя» представників української педагогічної інтелегенції в різні історичні періоди, житлово-побутові умови та повсякденні турботи; аналізують вплив держави на повсякденність творчих постатей, працівників освіти та культури, творчих та громадських організацій у які вони входили. Важливим джерелом, що значно доповнює знання з історії повсякдення педагогічного процесу під час Української революції 1917 – 1921 рр., є «Спогади «Руїнника», написані відомим педагогом Никифором Григорієвим.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкраїнізація освіти, міністр освіти УНР, освітній процес, викладання української мови.uk
dc.titleСпогади як джерело з історії повсякдення освітнього процесу (Никифір Григоріїв)uk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези.pdf232,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.