Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9221
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прокоф'єв, Геннадій Леонідович | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-14T11:40:11Z | - |
dc.date.available | 2018-11-14T11:40:11Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Використання гумору у навчанні іноземної мови: аргументи «за» та «проти» // «Теоретико-методичні засади вивчення англійської мови (партнерство школи і університету)», 30 березня 2018 р. : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Умань: ФОП Новожилов С. В., 2018. – С. 200-204. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9221 | - |
dc.description.abstract | Розуміння та використання гумору під час навчання англійської мови як іноземної (EFL) або другої (ESL) передбачають значні зусилля з боку студентів. Гумор є унікальним джерелом автентичного лінгвістичного, соціологічного та культурологічного матеріалу, стимулом до творчого оволодіння мовою. За спостереженнями дослідників у галузі соціолінгвістики, використання гумору є своєрідною протидією монотонним, нечутливим до культурних особливостей і, навіть, загрозливим для особливості студента методам навчання | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ФОП Новожилов С. В. | uk |
dc.subject | гумор, комунікативна компетенція, оптимізація навчального клімату, види гумору, показники оцінки використання гумору, переваги використання гумору, причини відмови від використання гумору | uk |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ ГУМОРУ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: АРГУМЕНТИ “ЗА” І “ПРОТИ” | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
VУKORYSTANNІА НUMORU.pdf | 245,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.