Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9221
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрокоф'єв, Геннадій Леонідович-
dc.date.accessioned2018-11-14T11:40:11Z-
dc.date.available2018-11-14T11:40:11Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВикористання гумору у навчанні іноземної мови: аргументи «за» та «проти» // «Теоретико-методичні засади вивчення англійської мови (партнерство школи і університету)», 30 березня 2018 р. : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Умань: ФОП Новожилов С. В., 2018. – С. 200-204.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9221-
dc.description.abstractРозуміння та використання гумору під час навчання англійської мови як іноземної (EFL) або другої (ESL) передбачають значні зусилля з боку студентів. Гумор є унікальним джерелом автентичного лінгвістичного, соціологічного та культурологічного матеріалу, стимулом до творчого оволодіння мовою. За спостереженнями дослідників у галузі соціолінгвістики, використання гумору є своєрідною протидією монотонним, нечутливим до культурних особливостей і, навіть, загрозливим для особливості студента методам навчанняuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Новожилов С. В.uk
dc.subjectгумор, комунікативна компетенція, оптимізація навчального клімату, види гумору, показники оцінки використання гумору, переваги використання гумору, причини відмови від використання гуморуuk
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ГУМОРУ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: АРГУМЕНТИ “ЗА” І “ПРОТИ”uk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VУKORYSTANNІА НUMORU.pdf245,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.