Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/923
Назва: Сучасні вимоги до викладача ВНЗ у контексті впровадження ідей Болонського процесу
Автори: Гончарук, Валентина Анатоліївна
Ключові слова: Болонський процес
мобільність викладачів
творчий підхід
професійна компетентність
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Гончарук В. А. Сучасні вимоги до викладача ВНЗ у контексті впровадження ідей Болонського процесу / В. А. Гончарук // Матеріали науково-практичної конференції «Впровадження ідей Болонського процесу у ВНЗ», 23 квітня 2013 року. – Умань: ПП Жовтий, 2013. – С. 189-192.
Короткий огляд (реферат): В умовах Болонського процесу висуваються нові вимоги до викладачів ВНЗ. Болонський процес пропагує вихід на новий рівень інтеграції науки і педагогічної освіти, що виявляється у потребі постійно оновлювати знання, вміти навчатися протягом життя. Тому викладач ВНЗ має бути потужним ученим, вести розгалужені наукові дослідження, залучати до них студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/923
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.