Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/923
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончарук, Валентина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2013-11-04T19:57:04Z-
dc.date.available2013-11-04T19:57:04Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationГончарук В. А. Сучасні вимоги до викладача ВНЗ у контексті впровадження ідей Болонського процесу / В. А. Гончарук // Матеріали науково-практичної конференції «Впровадження ідей Болонського процесу у ВНЗ», 23 квітня 2013 року. – Умань: ПП Жовтий, 2013. – С. 189-192.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/923-
dc.description.abstractВ умовах Болонського процесу висуваються нові вимоги до викладачів ВНЗ. Болонський процес пропагує вихід на новий рівень інтеграції науки і педагогічної освіти, що виявляється у потребі постійно оновлювати знання, вміти навчатися протягом життя. Тому викладач ВНЗ має бути потужним ученим, вести розгалужені наукові дослідження, залучати до них студентів.uk
dc.subjectБолонський процесuk
dc.subjectмобільність викладачівuk
dc.subjectтворчий підхідuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.titleСучасні вимоги до викладача ВНЗ у контексті впровадження ідей Болонського процесуuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.