Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9255
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДеркач Світлана-
dc.date.accessioned2018-11-15T13:48:21Z-
dc.date.available2018-11-15T13:48:21Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationDerkach S. PEER TUTORINGuk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9255-
dc.description.abstractPeer tutoring has been a heated topic in second language learning for the past two decades. Its role as an important supplement to teacher feedback has been well demonstrated in various scientific sources.Dividing students into small groups seems to provide an opportunity for students to become more actively engaged in learning and for teachers to monitor students progress better and properly, assess progress through questioning, discussions, and checking workbook exercises and quizzes geared for the particular group.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectPEER TUTORINGuk
dc.titlePEER TUTORINGuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Derkach S.pdf138,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.