Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9260
Title: | Модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування логічних умінь молодших школярів |
Authors: | Ящук, Олена Миколаївна |
Keywords: | молодші школярі початкова школа підготовка вчителя модель підготовки структурні компоненти формування логічних умінь логіка блоки структурно-змістовної моделі |
Issue Date: | 26-May-2017 |
Series/Report no.: | УДК;378.018.8.373.3.011.3-051 |
Abstract: | Зміни у змісті та концептуальних основах початкової освіти зумовлюють соціальну потребу в підготовці нового покоління вчителів. Важливим методом та засобом наукового пізнання та удосконалення процесу професійної підготовки майбутнього вчителя є процес моделювання. Використання методу моделювання у нашому дослідженні покликано: визначити пріоритетні напрями формування логічних умінь учнів початкової школи; забезпечити системність і цілісність процесу підготовки до їх формування у педагогічних закладах вищої освіти; зорієнтувати процес професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи на формування логічних умінь молодших школярів. Структурними компонентами розробленої нами моделі є: цільовий (соціальне замовлення, мета, завдання); методологічний (підходи, принципи, суб’єкти взаємодії); змістовно-діяльнісний (зміст, форми, засоби, методи, технології); оцінно-результативний (критерії, показники, рівні, результат). Усі елементи моделі з підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування логічних умінь молодших школярів взаємопов’язані і взаємозумовлені, що підтверджує її цілісність і системність |
URI: | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9260 |
Appears in Collections: | Факультет початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
MODEL PIDHOTOVKY MAIBUTNIKh UChYTELIV POChATKOVOI ShKOLY DO FORMUVANNIa LOHIChNYKh UMIN MOLODShYKh ShKOLIaRIV.pdf | 244,34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.