Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9278
Title: Банківський маркетинг: сутність, особливості та принципи
Authors: Станіславчук, Наталія Олексіївна
Keywords: маркетинг
банк
аналіз
маркетингові дослідження
Issue Date: 5-Oct-2018
Publisher: м. Луцьк, Луцький національний технічний університет.
Citation: 4. Станіславчук Н.О. Банківський маркетинг: сутність, особливості та принципи / Н.О. Станіславчук // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 5 жовтня 2018 року, м. Луцьк, Луцький національний технічний університет. С.399-401.
Abstract: Досвід розвинутих країн з ринковою економікою свідчить, що найбільш ефективним методом управління виробництвом і реалізацією товарів та послуг є маркетинг. Банківські установи виробляють і реалізують специфічний товар - банківські послуги і отримують свій прибуток. Основу маркетингової діяльності банку становить аналіз його ринкових можливостей, який передбачає проведення маркетингових досліджень з метою визначення місця на ринку позичкового капіталу
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9278
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
bank_market_2018_1.pdf1,22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.