Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9291
Назва: Німецький мовленнєвий етикет у соціолінгвістичному аспекті
Автори: Кирилюк, Марія Андріївна
Ключові слова: етикетний дискурс
німецький мовленнєвий етикет
займенникові форми звертання в діахронії
традиції мовленнєвого етикету
мовленнєвий етикет в інтернет-комунікації
Дата публікації: 2018
Видавництво: м. Умань ВПЦ "Візаві"
Бібліографічний опис: Кирилюк М. Німецький мовленнєвий етикет у соціолінгвістичному аспекті / Марія Кирилюк // «Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст», 28 вересня 2018 р., м. Умань: ВПЦ «Візаві», 2018. – С. 100–105.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається німецький мовленнєвий етикет як соціально-лінгвістичне явище, що постійно змінюється та розвивається. Підкреслюється,що вибір мовленнєвої поведінки, етикетних формул ввічливості залежить від соціальних характеристик комунікантів та зазнає відчутного впливу комунікативного інтернет-простору.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9291
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nimezkyi_mov_etyket_u_soziolingust_aspekti.pdf321,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.