Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9294
Назва: | Проектування моделі змішаного навчання у процесі практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики |
Автори: | Ткачук, Галина Володимирівна |
Ключові слова: | змішане навчання модель , дистанційне навчання мобільне навчання освітнє середовище |
Дата публікації: | тра-2018 |
Видавництво: | Budapest: Rozsadomb Contact Kft |
Бібліографічний опис: | Ткачук Г.В., Малежик П.М. Проектування моделі змішаного навчання // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, VI (67), Issue: 163, Budapest: Rozsadomb Contact Kft, 2018. С.59-62. |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено системний аналіз та дослідження моделі змішаного навчання як реальної перспективи подолання недоліків традиційної та електронної освіти. Автором визначено основні концептуальні положення і принципи ефективного впровадження змішаного навчання у заклади вищої освіти. Здійснено конкретизацію структурних компонентів моделі змішаного навчання у процесі практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики, визначено роль освітнього середовища як сукупності інформаційних ресурсів – засобів, інструментів, технологій, форм, методів, сервісів, які сприяють досягненню навчальних цілей |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9294 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tkachuk_H_Budapesht.pdf | 624,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.