Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9294
Назва: Проектування моделі змішаного навчання у процесі практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики
Автори: Ткачук, Галина Володимирівна
Ключові слова: змішане навчання
модель
, дистанційне навчання
мобільне навчання
освітнє середовище
Дата публікації: тра-2018
Видавництво: Budapest: Rozsadomb Contact Kft
Бібліографічний опис: Ткачук Г.В., Малежик П.М. Проектування моделі змішаного навчання // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, VI (67), Issue: 163, Budapest: Rozsadomb Contact Kft, 2018. С.59-62.
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено системний аналіз та дослідження моделі змішаного навчання як реальної перспективи подолання недоліків традиційної та електронної освіти. Автором визначено основні концептуальні положення і принципи ефективного впровадження змішаного навчання у заклади вищої освіти. Здійснено конкретизацію структурних компонентів моделі змішаного навчання у процесі практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики, визначено роль освітнього середовища як сукупності інформаційних ресурсів – засобів, інструментів, технологій, форм, методів, сервісів, які сприяють досягненню навчальних цілей
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9294
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachuk_H_Budapesht.pdf624,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.