Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9294
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Галина Володимирівна-
dc.date.accessioned2018-11-18T20:22:31Z-
dc.date.available2018-11-18T20:22:31Z-
dc.date.issued2018-05-
dc.identifier.citationТкачук Г.В., Малежик П.М. Проектування моделі змішаного навчання // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, VI (67), Issue: 163, Budapest: Rozsadomb Contact Kft, 2018. С.59-62.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9294-
dc.description.abstractУ статті здійснено системний аналіз та дослідження моделі змішаного навчання як реальної перспективи подолання недоліків традиційної та електронної освіти. Автором визначено основні концептуальні положення і принципи ефективного впровадження змішаного навчання у заклади вищої освіти. Здійснено конкретизацію структурних компонентів моделі змішаного навчання у процесі практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики, визначено роль освітнього середовища як сукупності інформаційних ресурсів – засобів, інструментів, технологій, форм, методів, сервісів, які сприяють досягненню навчальних цілейuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherBudapest: Rozsadomb Contact Kftuk
dc.subjectзмішане навчанняuk
dc.subjectмодельuk
dc.subject, дистанційне навчанняuk
dc.subjectмобільне навчанняuk
dc.subjectосвітнє середовищеuk
dc.titleПроектування моделі змішаного навчання у процесі практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатикиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachuk_H_Budapesht.pdf624,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.