Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9337
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГембарук, Алла Степанівна-
dc.contributor.authorКазановська, Яна-
dc.date.accessioned2018-11-21T11:21:22Z-
dc.date.available2018-11-21T11:21:22Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВісник Українсько-туркменського культурно-освітнього центру: міждисциплінарний науковий збірник. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2018. – Вип. 2, Ч. ІІ. – С.29-35uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9337-
dc.description.abstractСтаття присвячена методиці використання ігор у навчанні діалогічного мовлення учнів основної школи на уроках англійської мови. У статті розглядаються різні види ігор, які можуть бути використані вчителем на уроках англійської мови, та особливості навчання діалогічному мовленню учнів середньої ланки засобом гри. Розкрито поняття гри, поняття діалогічного мовлення. Результати дослідження дозволяють говорити про ефективність та доцільність використання ігор з метою розвитку діалогічних умінь школярів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань: ВПЦ «Візаві»uk
dc.subjectігрова діяльність, діалогічні вміння, англійська мова, учніuk
dc.titleМетодика використання ігор на уроках англійської мови з метою розвитку діалогічних умінь учнівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gembaruk_Kazanovska_Metodyka_vykorystanya_igor_na_urokah_angliiskoi_movy_.pdf327,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.