Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9338
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГембарук, Алла Степанівна-
dc.contributor.authorБріт, Надія Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-11-21T11:27:18Z-
dc.date.available2018-11-21T11:27:18Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМатеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Теоретико-методичні засади вивчення англійської мови (партнерство школи й університету) ». – Умань, 2018. – C.71 – 74.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9338-
dc.description.abstractCтаття містить іформацію про принципи побудови експериментальної програми з методики навчання англійської мови, розробленої у рамках спільного проекту МОН України та Британської Ради в Україні"Шкільний учитель нового покоління"uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherУманьuk
dc.subjectPRESETT Curriculumuk
dc.subjectteachers of English-
dc.subjectmethodology design principles-
dc.titleKey Design Principles for the PRESETT Curriculumuk
dc.title.alternativeОсновні принципи укладання програми додипломної підготовки майбутніх учителів англійської мови-
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gembaruk_Brit_Key_Design_Principles_for_PRESETT_Curriculum.pdf122,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.