Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9339
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorfinal assessment-
dc.contributor.authorГембарук, Алла Степанівна-
dc.date.accessioned2018-11-21T11:37:07Z-
dc.date.available2018-11-21T11:37:07Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЗбірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст». – Умань: ВПЦ "Візаві", 2018 – С.65 – 68.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9339-
dc.description.abstractThe article outlines the peculiarities of continuous and final assessment in new methodology curriculum and suggests the sample of the assessment specifications on Module 1. Understanding Learners and Learninguk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань: ВПЦ "Візаві"uk
dc.subjectassessmentuk
dc.subjectcontinuous assessment-
dc.subjectportfolio items-
dc.subjectnew methodology curriclum-
dc.subjectassessment specifications-
dc.titleAssessement in new methodology curriculum : innovative approachuk
dc.title.alternativeОцінювання в новій програмі з методики навчання англійської мови: інноваційний підхід-
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gembaruk_Assessement_in_New_Methodology_Curriculum_Innovative_Approach.pdf147,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.