Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9351
Title: Розвиток критичного мислення учнів на уроках іноземної мови
Authors: Гембарук, Алла Степанівна
Бовгиря, Олександра
Keywords: критичне мислення,творче мислення, структура уроку, методи й прийоми навчання, уроки англійської мови.
Issue Date: 2018
Publisher: Умань: ВПЦ "Візаві"
Citation: Вісник Українсько-туркменського культурно-освітнього центру: міждисциплінарний науковий збірник. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2018. – Вип. 2, Ч. ІІ. – С.24-29
Abstract: У статті обґрунтовано технологію розвитку критичного мислення. Зазначено, що критичне мислення – це здатність особистості до самостійного оцінювання дійсності, інформації, знань, думок і тверджень інших людей, уміння знаходити ефективні рішення певних ситуацій. Визначено, що конструктивну основу технології розвитку критичного мислення становить базова модель трьох стадій організації навчального процесу: актуалізація – осмислення – рефлексія. Охарактеризовано прийоми, методи, технології, що сприяють формуванню творчих здібностей: мозкова атака, асоціативний кущ, кластери, таблиці тощо. Визначено, що застосування елементів технології розвитку критичного мислення на уроках іноземної мови, сприяє тому, що кожен учень відчуває себе цікавою особистістю, у школярів формується здатність доводити свою позицію і приймати думку іншого, якщо вона більш обґрунтована.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9351
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gembaruk_Bovgyrya_Rozvytok_krytychnogo_myslennya_na_urokah_inozemnoyi_movy.pdf510,73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.