Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9353
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Безлюдний, Олександр Іванович | - |
dc.contributor.author | Кобилянська, Тетяна Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-22T07:14:21Z | - |
dc.date.available | 2018-11-22T07:14:21Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9353 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено спробу визначити і обгрунтувати найоптимальніший варіант моделі формування готовності майбутніх психологів до роботи із сім’ями підлітків у процесі професійної підготовки. Модель склада¬ється з взаємообумовлених блоків: методологічно-цільового (мста, завдання, підходи, принципи), змістово-орга¬нізаційного (етапи, зміст, форми, методи, технології) і результативно-оцінного (критерії, рівні, результат). Метою моделі є формування готовності майбутнього психолога до роботи з сім’ями підлітків у процесі професійної під¬готовки, яка досягається шляхом вирішення таких завдань: формування готовності до вибору професії психолога, формування готовності до професійної діяльності за обраною спеціальністю, формування готовності до виконан¬ня професійної діяльності. При розробці моделі ми керувалися такими методологічними підходами: системним, ціннісним, психологічним, особистісно-орієнтованим, культурологічним, діяльнісним. Визначено основні принци¬пи, закладені в основу модельованого процесу формування готовності майбутніх психологів до роботи із сім’ями підлітків: науковості, цілісності людської особистості, зв’язку теорії з практикою, наступност і, варіативності змі¬сту освіти. Специфічними принципами визначено такі: принцип ненанесення шкоди, принцип неупередженості, принцип конфіденційності, принцип співпраці, принцип активності. Взаємодія психолога і сім’ї представлена в моделі трьома етапами: мотиваційним, операційним, оцінним. Змістово-організаційний блок включає освітню про¬граму, що визначає перелік навчальних дисциплін циклу загальної (гуманітарної, фундаментальної) підготовки, циклу професійної (психолого-педагогічної, науково-предметної) підготовки та вибіркові дисципліни. Використані інноваційні форми: проблемні лекції, лекції-бесіди, лекції-консультації, лекції з розбором конкретних ситуацій, семінарські заняття з поглибленим вивченням та узагальненням низки найважливіших питань, тощо з метою від-творення процесу спільних рішень, аналіз та прогнозування критичних ситуацій, методи відкритих питань, аналіз відповідей і складання програм для сімей та технології: 1) групові (технологія цілепокладання роботи психолога із сім’ями підлітків), 2) особистісно-орієнтовані (технологія самовдосконалення способів роботи психолога із сім’ями підлітків, технологія сприяння самореалізації майбутнього психолога), 3) проектні (технологія проектування вза-ємодії психолога з батьками, технологія прогнозування роботи психолога із сім’ями підлітків), 4) тренінгові, 5) рефлексивні (технологія самоспостереження). Результативно-оцінний блок включає критерії: мотиваційно-цінніс-ний, когнітивно-інтелектуальний, діяльнісно-практичний; їх показники та рівні (високий, середній та низький). | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | UDC;378.018.8:159.9-051:316.614.5-053.6 | - |
dc.subject | модель | uk |
dc.subject | моделювання | uk |
dc.subject | майбутні психологи | uk |
dc.subject | формування готовності майбутніх психологів | uk |
dc.subject | сім'я | uk |
dc.subject | блоки моделі | uk |
dc.subject | сім'я підлітків | uk |
dc.subject | model | uk |
dc.subject | modeling | uk |
dc.subject | would-be psychologists | uk |
dc.subject | the formation of would-be psychologists | uk |
dc.subject | readiness, family of adolescents | uk |
dc.subject | blocks of model | uk |
dc.title | МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ ІЗ СІМ’ЯМИ ПІДЛІТКІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ | uk |
dc.title.alternative | MODEL OF FUTURE PSYCHOLOGISTS’ FORWARDNESS FOR WORKING WITH FAMILIES OF ADOLESCENTS IN THE PROCESS OF PROFESSIONAL TRAINING | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Безлюдний ОІ.pdf | 639,51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.