Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9377
Назва: | The brainstorming session as one of the effective interactive methods of teaching English |
Інші назви: | Мозковий штурм як один із ефективних методів навчання англійської мови Мозковой штурм как один из эффективных методов изучения английского языка |
Автори: | Біленька, Юлія Олександрівна Коломієць, Мальвіна Миколаївна |
Ключові слова: | мозковий штурм вирішення проблем інтерактивні методи генерування ідей творче мислення |
Дата публікації: | 2018 |
Серія/номер: | UDC;372.881.111.1 |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено інтерактивний метод мозкового штурм, як одну з найефективніших стратегій для генерації ідей на задану тему. Автори описують етапи мозкового штурму. У статті подаються поради вчителю для ефективної організації та застосування цього методу під час різних етапів уроку. Увага авторів зосереджена на перевагах такого виду діяльності. Також, у статті, згадується про теорію Алекса Осборна та зв'язок мозкового штурму із процесом розвитку творчого мислення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9377 |
ISSN: | 2304-5809 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Mozkovyi shturm.pdf | 699,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.