Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9397
Title: САМОВИХОВАННЯ ТА САМОРЕГУЛЯЦІЯ У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА
Authors: Шевчук, Оксана Миколаївна
Keywords: самовиховання, саморегуляція, саморозвиток, самовдосконалення, самооцінка, самопізнання, самоставлення, методи самовиховання, програма самовиховання, особистість.
Issue Date: 2018
Publisher: ВПЦ «Візаві»
Citation: Шевчук О. М. Самовиховання та саморегуляція у контексті розвитку особистості студента / Шевчук О. М. // Соціальна робота та соціальна освіта. – № 1. – 2018.
Abstract: У статті на основі теоретичного обґрунтування наукової проблеми, вивчення сучасної практики розкрито важливість процесів самовиховання та саморегуляції у контексті розвитку особистості студента. Схарактеризовано поняттєво-категоріальний апарат та розкрито суть та структуру процесу самовиховання. Встановлено, що процеси самовиховання і саморегуляції являють собою свідому практичну діяльність, спрямовану на більш повну реалізацію людиною себе як особистості. Самовиховання – це формування людиною своєї особистості відповідно до свідомо поставленої мети. З точки зору психології, самовиховання – це усвідомлювана діяльність людини, яка спрямована на удосконалення самої себе, на вироблення позитивних рис, якостей, звичок і подолання негативних. З’ясовано, що сучасне розуміння педагогічного феномену самовиховання ґрунтується на засадах свідомої життєтворчості особистості, її здатності до самоактуалізації, самоорганізації й саморегуляції власного розвитку. При цьому самовиховання розглядається не тільки як система спеціальних методів і прийомів самовдосконалення, а і як організація способу життя студента з метою досягнення високого рівня особистісного й професійного розвитку.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9397
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.