Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9423
Назва: СОЦІАЛЬНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ЧИННИК МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ФОРМУВАННІ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Автори: Юрченко, Оксана Володимирівна
Ключові слова: соціальний інтелект, майбутній вчитель початкової школи, формування соціальної компетентності, професійна підготовка майбутнього фахівця.
Дата публікації: 24-лис-2018
Короткий огляд (реферат): Дана стаття присвячена проблемі соціального інтелекту як чиннику майбутнього вчителя початкової школи у формуванні соціальної компетентності молодших школярів. Встановлено, що проблема соціального інтелекту останнім часом привертає велику увагу сучасних та зарубіжних дослідників. З’ясовано, що сформований соціальний інтелект учителя початкової школи дає йому можливість прогнозувати поведінку суб’єктів освітньої взаємодії, ефективно обирати і використовувати методи та технології їх соціальної підтримки, створювати умови для соціальної активності школярів тощо. Визначено основні функції соціального інтелекту, що допомагають в подальшій професійній діяльності майбутньому вчителю початкової школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9423
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Юрченко О.В..pdf423,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.