Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9424
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮрченко, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2018-11-24T11:41:33Z-
dc.date.available2018-11-24T11:41:33Z-
dc.date.issued2018-11-24-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9424-
dc.description.abstractУ статті встановлено, що Ввжливою умовою успішної реалізації затвердженої концепції «Нової української школи» є підготовка майбутніх кваліфікованих, компетентних педагогів, здатних до самостійності та творчості у виборі форм, методів та засобів реалізації змісту освіти, готових до впровадження інновацій в освітньому просторі та створення умов для особистісного розвитку і творчої самореалізації кожного громадянина України.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectатрибутивний підхід, нова українська школа, початкова школаuk
dc.titleАТРИБУТИВНИЙ ПІДХІД У СТАНОВЛЕННІ МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези Юрченко О.В..pdf301,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.