Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9424
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Юрченко, Оксана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-24T11:41:33Z | - |
dc.date.available | 2018-11-24T11:41:33Z | - |
dc.date.issued | 2018-11-24 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9424 | - |
dc.description.abstract | У статті встановлено, що Ввжливою умовою успішної реалізації затвердженої концепції «Нової української школи» є підготовка майбутніх кваліфікованих, компетентних педагогів, здатних до самостійності та творчості у виборі форм, методів та засобів реалізації змісту освіти, готових до впровадження інновацій в освітньому просторі та створення умов для особистісного розвитку і творчої самореалізації кожного громадянина України. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | атрибутивний підхід, нова українська школа, початкова школа | uk |
dc.title | АТРИБУТИВНИЙ ПІДХІД У СТАНОВЛЕННІ МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
тези Юрченко О.В..pdf | 301,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.