Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9430
Title: КОМПОНЕНТИ, КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Authors: Юрченко, Оксана Володимирівна
Keywords: готовність майбутнього вчителя початкової школи, готовність майбутнього вчителя початкової школи до формування соціальної компетентності молодших школярів, мотиваційний, когнітивний, діяльнісний та особистісний компоненти.
Issue Date: 24-Nov-2018
Series/Report no.: УДК 371.134:37.035–053.5;
Abstract: У статті розглянуто поняття готовність майбутнього вчителя початкової школи та дане власне визначення поняттю готовність майбутнього вчителя початкової школи до формування соціальної компетентності молодших школярів. Уточнено компоненти, критерії, показники та рівні готовності майбутнього вчителя початкової школи до формування соціальної компетентності молодших школярів.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9430
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Юрченко_стаття.pdf398,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.