Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9430
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Юрченко, Оксана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-24T12:12:37Z | - |
dc.date.available | 2018-11-24T12:12:37Z | - |
dc.date.issued | 2018-11-24 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9430 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто поняття готовність майбутнього вчителя початкової школи та дане власне визначення поняттю готовність майбутнього вчителя початкової школи до формування соціальної компетентності молодших школярів. Уточнено компоненти, критерії, показники та рівні готовності майбутнього вчителя початкової школи до формування соціальної компетентності молодших школярів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.134:37.035–053.5; | - |
dc.subject | готовність майбутнього вчителя початкової школи, готовність майбутнього вчителя початкової школи до формування соціальної компетентності молодших школярів, мотиваційний, когнітивний, діяльнісний та особистісний компоненти. | uk |
dc.title | КОМПОНЕНТИ, КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Юрченко_стаття.pdf | 398,52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.