Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9432
Назва: | УПРАВЛІННЯ ПОЧАТКОВИМИ ШКОЛАМИ УКРАЇНИ В ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ: ТЕОРІЯ, ІСТОРІЯ, ПРАКТИКА |
Автори: | Кудла, Марія Валеріївна |
Ключові слова: | «початкова школа», «управління», «управління освітою», «державне управління освітою», «система управління», «організаційно-педагогічні засади управління початковою школою» |
Дата публікації: | 2018 |
Серія/номер: | УДК 373.3.014(477)”185/194”(091)(02);К78 |
Короткий огляд (реферат): | Історіографічний пошук засвідчив, що організаційно-педагогічні засади управління початковою школою в Україні в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. як окрема історико-педагогічна наукова проблема комплексно й системно не досліджувалися. Окремі її аспекти в означений період розглядалися в працях тогочасних дослідників, які детально розглядали соціально-економічні та політичні умови, що існували на українських землях і впливали на освітній процес та практику управління. Проте вони не ставили за мету проаналізувати систему управління початковою ланкою освіти, окреслити організаційні та педагогічні засади управління початковими школами, ієрархічні залежності у структурі управління, теоретичні засади, які сприяли покращенню цього процесу, а торкалися зазначених питань лише дотично або зверталися до їхнього розгляду в зв’язку з вивченням інших освітніх процесів, що відбувалися в той час в Україні. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9432 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кудла_Монографія.pdf | 533,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.