Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9432
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКудла, Марія Валеріївна-
dc.date.accessioned2018-11-24T12:25:52Z-
dc.date.available2018-11-24T12:25:52Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9432-
dc.description.abstractІсторіографічний пошук засвідчив, що організаційно-педагогічні засади управління початковою школою в Україні в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. як окрема історико-педагогічна наукова проблема комплексно й системно не досліджувалися. Окремі її аспекти в означений період розглядалися в працях тогочасних дослідників, які детально розглядали соціально-економічні та політичні умови, що існували на українських землях і впливали на освітній процес та практику управління. Проте вони не ставили за мету проаналізувати систему управління початковою ланкою освіти, окреслити організаційні та педагогічні засади управління початковими школами, ієрархічні залежності у структурі управління, теоретичні засади, які сприяли покращенню цього процесу, а торкалися зазначених питань лише дотично або зверталися до їхнього розгляду в зв’язку з вивченням інших освітніх процесів, що відбувалися в той час в Україні.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 373.3.014(477)”185/194”(091)(02);К78-
dc.subject«початкова школа», «управління», «управління освітою», «державне управління освітою», «система управління», «організаційно-педагогічні засади управління початковою школою»uk
dc.titleУПРАВЛІННЯ ПОЧАТКОВИМИ ШКОЛАМИ УКРАЇНИ В ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ: ТЕОРІЯ, ІСТОРІЯ, ПРАКТИКАuk
dc.typeMonographuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кудла_Монографія.pdf533,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.