Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9433
Назва: ОСНОВНІ НАПРЯМКИ РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПОЧАТКОВОЮ ШКОЛОЮ В АДМІНІСТРАТИВНО-УПРАВЛІНСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ О. В. ГОЛОВНІНА
Автори: Кудла, Марія Валеріївна
Ключові слова: управління початковою школою, напрямки управління, О. В. Головнін, адміністративно-управлінська діяльність, типи початкових шкіл.
Дата публікації: 2018
Серія/номер: УДК 37(477)(092);
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу адміністративно-управлінської діяльності та педагогічної спадщини О. В. Головніна визначено й обґрунтовано основні напрямки реформування системи управління початковою школою в 1861–1866 рр., зокрема: розподіл функцій управління на різних щаблях ієрархічної взаємодії; дебюрократизація управлінського апарату і розширення повноважень попечителів навчальних округів; реформування системи управління початковою школою шляхом трансформації посад і функцій інспектування початкових шкіл; підвищення професіоналізму адміністративно-управлінських кадрів на різних рівнях управління й призначення попечителями навчальних округів педагогів-фахівців або адміністраторів, які мали певні досягнення; реформування системи управління початковою освітою на місцевому рівні; оптимізація системи початкових шкіл / училищ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9433
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кудла_стаття.pdf421,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.